Het verrassende geheim van sales

Geert Torfs heeft iets ontdekt: de meest succesvolle verkopers zijn niet persé de meest professionele. Hij vond ze gewoon onder zijn eigen dak, want het waren zijn eigen kinderen. En hij blijkt niet alleen te zijn. Ouders nemen heel wat beslissingen omtrent aankopen in functie van hun kinderen, gaande van het voedsel dat ze in huis hebben tot en met de kleur van hun wagen. In een heel herkenbaar verhaal vertelt Geert hoe hij de verkoopimpact van kinderen als ondernemer in een tool probeerde om te zetten die nuttig kan zijn voor iedereen. Zijn verhaal is tegelijk ook een interessant voorbeeld van hoe een ondernemer zijn idee telkens weer moet bijstellen voor hij uiteindelijk ontdekt waar de behoefte van zijn klanten precies zit.

Als bedrijfsleider van Your’in volgde Geert ons begeleidingstraject voor ondernemers bij SPK in Turnhout onder toezicht van de POM-Antwerpen. Uit een chaotisch businessverhaal maakte hij een meeslepende presentatie met verrassende inzichten en tegelijk gaat hij geen enkele vraag uit de weg. Want kinderen koppelen aan sales, is dat ethisch wel verantwoord? Wil jij dit ook leren? Kijk dan eens hier.

 

 

Inspiring Speech